صفحه اصلی مجموعه  Business Management مدیریت بازرگانی

RSS Feed


PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1396بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر ارزش برند کارفرما درون سازمانی با میانجی گری رضایت شغلی، تعهد و اعتماد سازمانیمجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی زاد; الهام قیصری
1396ارتباطات برند و ارزش ویژه مشتری: نقش میانجی‌گری دانش برند و تبلیغات دهان به دهانمنیژه بحرینی‌زاد; مجید اسماعیل‌پور; کیانوش مرادی
.pdf.jpg1396تأثیر کارآفرینی‌محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر نقش میانجی قابلیت بازاریابی و قابلیت نوآوریعبدالمجید مصلح; مانی آرمان; محمد زاهدیان‌نصب
Finalll.pdf.jpg1397بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی کارآفرینانه بر روی رضایت مشتری با نقش تعدیل‌گر بازاریابی داخلی در شرکت‌های دانش بنیان شهر بوشهرفخریه حمیدیان‌پور; غلامرضا جمالی; عباس یزدان‌پناه
1پایان نامه اصلی-1.pdf.jpg1396تبیین تاثیر ابعاد تاییدکننده مشهور بر وفاداری به برند از طریق متغیرهای میانجی شخصیت برند و هویت برندمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; فاطمه فرشید
Hamideh Tavana.pdf.jpg1395بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر اعتبار برند با تأکید بر نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی( مورد مطالعه: شعب بانک صادرات ایران - شهر شیراز)مجید اسماعیل‌‎پور; منیژه بحرینی‌زاد; حمیده توانا
T1495.pdf.jpg1395تأثیر سرمایه اجتماعی و بلوغ منابع انسانی بر مدیریت منابع انسانی پایدارمانی آرمان; یعقوب حسینی; الهام تنگستانی
Nasim Beheshtkhoo.pdf.jpg1396رفاه روانی کارکنان و تأثیر آن بر ایجاد انگیزه نوآوری کارکنان (موردمطالعه: شرکت پتروشیمی کاویان)فخریه حمیدیان‌پور; مجید اسماعیل‌پور; نسیم بهشت‌خو
1396بخش‌بندی مشتریان بر پایه ارزش عمر آن‌ها با استفاده از نرخ ریزش، رگرسیون لجستیک، زنجیره مارکوف و شبکه های عصبی مصنوعیسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; فریبا هاشمی‌فر
T1592.pdf.jpg1396تعیین عوامل مؤثر بر عشق به برند و پیامدهای آن (موردمطالعه: برند گوشی‌های همراه اپل، سامسونگ، ال جی و غیره)مجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; طیبه قنبری
T1680.pdf.jpg1396بخش بندی مشتریان شرکت کشتیرانی پاسارگاد بر پایه ارزش طول عمر مشتریانسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; حمیده غلامی
T1640.pdf.jpg1396شناسایی انگیزه‌های فردی واجتماعی مؤثر بر مشارکت مصرف‌کنندگان در ارتباطات دهان به دهان الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی و بخش‌بندی آن‌ها با رویکرد شبکه‌های عصبی مصنوعیدکتر منیژه بحرینی‌زاد; دکتر مجید اسماعیل‌پور; حمید ایزدی
T1491.pdf.jpg1395تحلیل فرایند های کسب و کار بر پایه رویکرد فرایندکاوی (فرایند اجرای فونداسیون در نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان)سیدیعقوب حسینی; سیدعباس موسوی; سمیه احمدی
T1492.pdf.jpg1395بخش‌بندی شرکت‌کنندگان در کانون‌ ارزیابی بر پایه شبکه‌های عصبی مصنوعیسیدیعقوب حسینی; زهرا محمدی‌زاده
T1378.pdf.jpg1395ارزیابی تطبیقی وفاداری به مقصد گردشگری مبتنی برگراندد تئوریمنیژه بحرینی‌زاد; مهدی رضایی; بابک بوشهری‌سنگی‌زاد
T1450.pdf.jpg1395بررسی امکان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اداره بندر و دریانوردی بوشهرمنیژه بحرینی‌زاد; مجید اسماعیل‌پور; آذرنوش جاویدی
T1449.pdf.jpg1395تأثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر قرارداد روانی و اشتیاق به کار کارکنانسیدعباس موسوی; مانی آرمان; ندا ابکاری
T1451.pdf.jpg1395تأثیر سیستم‌های کاری با عملکرد بالا و شهرت سازمانی ادراک شده بر خروجی‌های نگرشی منابع انسانی(رضایت شغلی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی)سید‌عباس موسوی; مانی آرمان; شهرزاد محمودشاهی
T1476.pdf.jpg1395سنجش تأثیر رعایت اخلاق در آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند. مورد مطالعه: شركت بیمه ایرانمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; شهین قاسمی
T1406.pdf.jpg1395بررسی تأثیر ابعاد اتحاد استراتژیک گروه‌های پژوهشی بر تجاری‌سازی پژوهش و فناوری و عملکرد گروه‌ها در دانشگاه خلیج‌فارسعبدالمجید مصلح; سید‌یعقوب حسینی; محبت جاوید‌فر