Browsing by Author منیژه بحرینی‌زاد

فهرست الفبایی 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
آ ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی
 
Showing results 1 to 10 of 10
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
پ1525.pdf.jpg1395بخش‌بندی بازار گردشگران ساحلی و شناسایی نیم‌رخ هر بخش با استفاده از تحلیل خوشه‌بندیمنیژه بحرینی‌زاد; جید اسماعیل‌پور; دنیا کبیری‌فرد
پ2028.pdf.jpg1397بررسی تاثير ابعاد تاييدکننده مشهور بر قصد خريد مصرف کننده با ميانجیگري نگرش به تبليغ و نگرش به برندمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; فاطمه زاهدی
پ2027.pdf.jpg1397بررسی تاثیر ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با میانجیگری مولفه های آگاهی، شهرت و اعتماد به برندمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; نسیم کریم‌زاده
پ1151.pdf.jpg1394بررسی سطح آگاهی خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان نسبت به مفاهیم بازاریابی سبز. مورد مطالعه: خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان شهر بوشهرمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; الهه بهمیاری
پ1129.pdf.jpg1394تبیین خرید وسواسی بر اساس عوامل روانشناختی، محیطی و جمعیت شناختی، مادی‌گرایی و استفاده از کارت‌های اعتباریمنیژه بحرینی‌زاد; سوران رجبی; محبوبه مقدم‌جزه
پ1776.pdf.jpg1395تبیین عوامل موثر برتصویر برند با نقش واسط ارزش ویژه برند در بازاریابی خدمات سلامتمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; فریده دالکی
پ2008.pdf.jpg1396تعیین عوامل مؤثر بر عشق به برند و پیامدهای آن (مورد مطالعه: برند گوشی های همراه اپل، سامسونگ، ال جی و غیرهمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; طیبه قنبری
پ1592.pdf.jpg1396تعیین عوامل مؤثر بر عشق به برند و پیامدهای آن (مورد مطالعه: برند گوشی‌های همراه اپل، سامسونگ، ال جی و غیره)مجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; طیبه قنبری
پ1864.pdf.jpg1396سنجش تأثیر زیباشناختی بسته‏ بندی و کیفیت ادراک شده محصول بر قصد خرید: نقش تعدیلگر نوگرایی مصرف‏ کننده و نگرانی زیست محیطی مصرف‏ کنندهمنیژه بحرینی‌زاد; مجید اسماعیل‌پور; عصمت احمدی
پ1524.pdf.jpg1395سنجش عوامل مؤثر بر رفتار خرید اینترنتیمنیژه بحرینی‌زاد; مجید اسماعیل‌پور; مهناز میرزائی‌محمدآبادی