Browsing by Contributors منیجه بحرینی زاده

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
آ ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی
 
Showing results 1 to 14 of 14
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
aa.pdf.jpg1392ارائه مدل جامع پذیرش تبلیغات موبایلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن همراهمنیجه بحرینی زاده; عادل پوردهقان
ziaee.pdf.jpg1391ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به نام و نشان تجاری و بخش بندی انها با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعیسید یعقوب حسینی; منیجه بحرینی زاده; علیرضا ضیایی بیده
b.pdf.jpg1392بررسی اثرکشور مبدا بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری درمحصولات دارویی(مطالعه دراستان های بوشهر و فارس)منیجه بحرینی زاده; مجید اسماعیل پور; مسعود حراقی
finalm thesis jamal.pdf.jpg1391بکارگیری مدل E-S-QUAL و ANPدرارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز(مطالعه ی :شعب بانک ملت بوشهر)منیجه بحرینی زاده; مجیداسمائیل پور; جمال الدین کبوتری
 (1).pdf.jpg1391تاثیر اجزای مدل کسب و کار بر عملکرد شرکت های گردشگری شهر تهرانعبدالمجید مصلح; منیجه بحرینی زاده; سعید نصرت آبادی
thesis final zeinab zamani 1391.pdf.jpg1391تعیین جایگاه و تهیه نقشه ادراکی مکان های تاریخی ایران از دید گردشگران خارجیمنیجه بحرینی زاده; زینب زمانی
farzaneh Hasanzadeh.pdf.jpg1393سنجش تاثیر استراتژی های مدل پورتر بررمدل کسب وکار درشرکت های فناوری اطلاعات وارتباطات (فاوا)استان بوشهرمنیجه بحرینی زاده; عبدالمجیدمصلح; مجید اسماعیلی پور; سید عباس موسوی; فرزانه حسن زاده
b.pdf.jpg1394سنجش تأثیر ادراک مصرف کننده در مورد قابل استفاده مجدد بودن بسته بندی بر تصمیم خرید ناگهانیمنیجه بحرینی زاده; آزاده رجبی
jpg.pdf1393شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی: شرکت‌های صادراتی بوشهرمنیجه بحرینی زاده; مجید اسماعیل پور; فرشاد آرام
combined_document_9.pdf.jpg1393طراحی الگوی نوآوری بر پایه هوش رقابتی، یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در موسسات دانش بنیانعبدالمجید مصلح; منیجه بحرینی زاده; سید جواد دو کوهکی
b.pdf.jpg1393طراحی مدلی برای تبیین عوامل موثر بر مزیت رقابتی با تاکید بر ظرفیت نوآوری استراتژیکعبدالمجید مصلح; منیجه بحرینی زاده; محمد سعید رضایی
a.pdf.jpg1392مدل رفتارمصرف کننده نسبت به خرید محصولات ملیمنیجه بحرینی زاده; عبدالمجیدمصلح; نازنین خلقی
combined_document_7.pdf.jpg1393مدلی برای تبیین نگرش مصرف کننده نسبت به توسعه برند بر مبنای تصویر برندمنیجه بحرینی زاده; عبدالمجید مصلح; علیرضا کامیاب کلاشمی
b.doc x.pdf.jpg1391مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری (مطالعه ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر)منیجه بحرینی زاده; لیلا توسلی