Browsing by Author مجید اسماعیل‌پور

فهرست الفبایی 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
آ ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی
 
Showing results 1 to 20 of 32  < بعدی
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1392بررسی اثر کشور مبدا بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری در محصولات دارویی(مطالعه در استان‌های بوشهر و فارس)مجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاده; مسعود حراقی
1393بررسی ارتباط بین رویکردهای سازمان با موفقیت محصولات جدید در موسسات دانش‌بیان با توجه به نقش میانجی‌گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار(مورد مطالعه: موسسات دانش‌بیان شهر بوشهر)مجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاده; حسین‌علی قائدی
پ1450.pdf.jpg1395بررسی امکان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اداره بندر بوشهرمنیژه بحرینی‌زاده; مجید اسماعیل‌پور; آذرنوش جاویدی
پ2028.pdf.jpg1397بررسی تاثير ابعاد تاييدکننده مشهور بر قصد خريد مصرف کننده با ميانجیگري نگرش به تبليغ و نگرش به برندمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; فاطمه زاهدی
1395بررسی تاثير تعهد، رضايت و وفاداری کارکنان بر بهبود كيفيت ارائه خدمات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به مشتريانمحمد رنجبر; مجید اسماعیل‌پور
پ1629.pdf.jpg1395بررسی تاثير تعهد، رضايت و وفاداری کارکنان بر بهبود كيفيت ارائه خدمات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به مشتريانمجید اسماعیل‌پور; محمد رنجبر
پ1084.pdf.jpg1394بررسی تاثیر استفاده از تایید کنندگان مشهور در تبلیغات تلویزیونی بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغمجید اسماعیل‌پور; کوروش زارعی
پ1745.pdf.jpg1396بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر ارزش برند کارفرما درون سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی، تعهد و اعتماد سازمانی(مورد مطالعه: بانک صادرات شهر بوشهر)مجید اسماعیل‌پور; الهام قیصری
پ2027.pdf.jpg1397بررسی تاثیر ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با میانجیگری مولفه های آگاهی، شهرت و اعتماد به برندمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; نسیم کریم‌زاده
پ700.pdf.jpg1392بررسی تاثیر اینترنت بر فرایند خرید سازمان‌های دولتی مستقر در شهر بوشهرمجید اسماعیل‌پور; علی دژگاهی‌پور
پ875.pdf.jpg1392بررسی تاثیر تعهد سازمانی بر عملکرد سازمانی واحدهای شرکت مخابرات شهر بوشهرفخریه حمیدیان‌پور; مجید اسماعیل‌پور; آسیه درگویی
1391بررسی تاثیر سبک های رهبری بر تعهد سازمانی کارکنان بیمه ای ادارهسیدعباس موسوی; مجید اسماعیل‌پور; امید فشنگ‌ساز
پ1128.pdf.jpg1394بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر ایجاد چابکی سازمانی (بانک‌های شهر بوشهر)فخریه حمیدیان‌پور; مجید اسماعیل‌پور; حبیبه فیروزی
پ1849.pdf.jpg1396بررسی تاثیر مولفه های برندسازی داخلی بر وفاداری به برند کارفرما از طریق نقش متغیرهای میانجی تعهد به برند، اعتماد به برند و رضایت شغلی ( مورد مطالعه: بانک صادرات استان بوشهر)مجید اسماعیل‌پور; ملیحه کرایی
پ1786.pdf.jpg1395بررسی تاثیر کارکرد مدیریت منابع انسانی بر کارآفرینی‌درون‌سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی کارکنانحمیده جمادی; مجید اسماعیل‌پور
پ1718.pdf.jpg1395بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر اعتبار برند با تأکید بر نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی( مورد مطالعه: بانک‌ صادرات شهر شیراز)مجید اسماعیل‌پور; منیجه بحرینی‌زاده; حمیده توانا
1392بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت رابطه و ارزش عمر مشتریان در شرکت بیمه ایران: شهرستان مشهدمجید اسماعیل‌پور; حمید شاهبندرزاده; مریم‌سعادت علیزاده‌کنگی
پ1151.pdf.jpg1394بررسی سطح آگاهی خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان نسبت به مفاهیم بازاریابی سبز. مورد مطالعه: خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان شهر بوشهرمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاد; الهه بهمیاری
پ1860.pdf.jpg1397بررسی عوامل موثر بر تجربه آنلاین مشتری و شناسایی تاثیر آن بر درگیری برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید مجددسیدعباس موسوی; مجید اسماعیل‌پور; سیده‌هاجر حسینی
1392بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند تصمیم‌گیری خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی، مطالعه در شهر بوشهرمجید اسماعیل‌پور; منیژه بحرینی‌زاده; محبوبه قریحه