Browsing by Author سیدیعقوب حسینی

فهرست الفبایی 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
آ ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی
 
Showing results 1 to 20 of 28  < بعدی
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1394ارائه مدلی برای تبیین مهارت های نرم رهبری اعضای هیئت علمی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر: علل، زمینه و پیامدهاسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; الهام احمدی‌قلاتی
1394ارائه مدلی جهت بررسی شیوه های تبلیغات و تاثیر آن بر جذب منابع بانکی (مورد مطالعه شعب بانک تجارت شهرستان بوشهر)حمید شاهبندرزاده; سیدیعقوب حسینی; ناصر لهسایی
پ1002.pdf.jpg1393ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی واحدهای عملیاتی شرکت مخابرات استان بوشهر با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصهغلامرضا جمالی; سیدیعقوب حسینی; جواد شکریان
1391ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به نام و نشان تجاری و بخش‌بندی آن‌ها با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعیسیدیعقوب حسینی; منیژه بحرینی‌زاده; علیرضا ضیایی‌بیده
پ1693.pdf.jpg1396بخش‌بندی مشتریان بر پایه ارزش عمر آن‌ها با استفاده از نرخ ریزش، رگرسیون لجستیک، زنجیره مارکوف و شبکه‌های عصبی مصنوعیسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; فریبا هاشمی‌فر
پ1680.pdf.jpg1396بخش‌بندی مشتریان شرکت کشتیرانی پاسارگاد بر پایه ارزش طول عمر مشتریانسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; حمیده غلامی
پ1904.pdf.jpg1397بخش‌بندی گردشگران بر اساس مفهوم تجربه مشتری و تأثیر آن بر ریسک ادراک‌شده و رضایت گردشگرانمانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; نسرین رنگین‌کمان
1393بررسی تاثیر هوشمندی استراتژیک مدیران بر قابلیت تفکر استراتژیک در سازمانسیدعباس موسوی; سیدیعقوب حسینی; صفورا شمسی
1394بررسی تأثیر رهبری تحول گرا و عدالت سازمانی بر کیفیت زندگی کاری و درگیری شغلی (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بوشهر)مانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; فرشاد بارگاهی
1394بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی، جهت‌گیری استراتژیک و میزان سرمایه‌گذاری در منابع بر عملکرد شعب بانک‌های دولتی شهر بوشهرسیدیعقوب حسینی; سیدعباس موسوی; سمیرا قربانی
پ785.pdf.jpg1392بررسی عوامل موثر بر رفتار شهروندی مشتریان خدمات بانکی( مورد مطالعه: بانک شهر شیراز)سیدعباس موسوی; سیدیعقوب حسینی; لیلا امیری
1394بررسی عوامل مؤثر بر اشتیاق به کار کارکنان (موردمطالعه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر)سیدعباس موسوی; سیدیعقوب حسینی; صدیقه حجی
1392بررسی عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان: مورد مطالعه شهر شیرازسیدیعقوب حسینی; رقیه ابراهیمی
پ2048.pdf.jpg1397تأثیر تجربه برند بر ارتباط برند- مصرف‌کننده با نقش میانجی شخصیت برند و نگرش به برند در کاربران شبکه‌های اجتماعیمانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; زهرا محمدی‌خلاری
پ1944.pdf.jpg1396تأثیر فعالیت‌های بازاریابی از طریق شبکه اجتماعی و شخصیت وب‌سایت بر خرید ناگهانی آنلاین (با لحاظ تعدیل گر نیاز به شناخت و درگیری ذهنی مصرف‌کننده)سیدعباس موسوی; سیدیعقوب حسینی; فرشته بازیارحقیقی
1394(تبیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند کارفرمای درون‌سازمانی و پیامدهای آن (مورد مطالعه: بانک‌های شهر بوشهرمجید اسماعیل‌پور; سیدیعقوب حسینی; فاطمه حسینی
پ1994.pdf.jpg1397تبیین نقش بازاریابی رسانه اجتماعی(از دیدگاه مشتریان) در قصد خرید با تاکید بر جامعه برند و کیفیت رابطه برند-مصرف کنندهسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; اطهره عباسی
1390تبیین نقش فرهنگ سازمانی در عملکرد بانک‌های دولتی شهر بوشهرسیدعباس موسوی; سیدیعقوب حسینی; ندا حسن‌پور
پ1377.pdf.jpg1395تحلیل فرآیندهای سازمانی (مورد مطالعه: فرآیند ترفیع پایه اعضای هیئت علمی دانشگاه خلیج‌فارس)سیدیعقوب حسینی; عبدالمجید مصلح; مطهره حسینی
1391شایستگی های مدیران جهانی و تاثیر آن بر عملکرد سازمانیعبدالمجید مصلح; سیدیعقوب حسینی; فرزانه اشعری