Browsing by Author مانی آرمان

فهرست الفبایی 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
آ ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی
 
Showing results 21 to 34 of 34 قبلی > 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
پ2048.pdf.jpg1397تأثیر تجربه برند بر ارتباط برند- مصرف‌کننده با نقش میانجی شخصیت برند و نگرش به برند در کاربران شبکه‌های اجتماعیمانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; زهرا محمدی‌خلاری
پ1495.pdf.jpg1395تأثیر سرمایه اجتماعی و بلوغ منابع انسانی بر مدیریت منابع انسانی پایدارمانی آرمان; سید یعقوب حسینی; الهام تنگستانی
پ1495.pdf.jpg1395تأثیر سرمایه اجتماعی و بلوغ منابع انسانی بر مدیریت منابع انسانی پایدارمانی آرمان; الهام تنگستانی
پ1451.pdf.jpg1395تأثیر سیستم‌های کاری با عملکرد بالا و شهرت سازمانی ادراک شده بر خروجی های نگرشی منابع انسانی(رضایت شغلی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی)سیدعباس موسوی; مانی آرمان; شهرزاد محمودشاهی
پ1449.pdf.jpg1395تأثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر قرارداد روانی و اشتیاق به کار کارکنانسید‌عباس موسوی; مانی آرمان; ندا ابکاری
پ1994.pdf.jpg1397تبیین نقش بازاریابی رسانه اجتماعی(از دیدگاه مشتریان) در قصد خرید با تاکید بر جامعه برند و کیفیت رابطه برند-مصرف کنندهسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; اطهره عباسی
1394تبیین نقش نوآوری استراتژیک و نوآوری باز بر عملکرد شرکتها، با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن BSCرحیم قاسمیه; مانی آرمان; محسن شیخیانی
پ2026.pdf.jpg1397سنجش ابعاد بازار محوری در سازمان های دولتی و نقش آن در عملکرد سازمانیمانی آرمان; علی فتحی‌زاده
1394شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تکنولوژی در میان شهروندان شهر بوشهر (موضوع مورد مطالعه: امضای دیجیتال)مانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; اسکندر پاسالار
پ1769.pdf.jpg1397طراحی الگوی استراتژی بازاریابی در شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای رویکرد اقیانوس آبی: پژوهش داده بنیادمانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; سولماز موسوی‌شورگلی
1394طراحی مدلی به منظور سنجش تأثیر جهت‌گیری کارآفرینانه، جهت‌گیری استراتژیک و کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی شرکت‌های صنعتی شهر بوشهرعبدالمجید مصلح; مانی آرمان; محبوبه شفیعی
پ1885.pdf.jpg1396طراحی و ارزیابی الگویی برای تبیین بدگویی از برندمانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; سلیمه افراخته
پ1770.pdf.jpg1397طراحی و ارزیابی الگویی برای تبیین مفهوم شک‌گرایی سبز: پژوهش ترکیبیمانی آرمان; سیدیعقوب حسینی; مرضیه دلواری‌احمدپور
پ2037.pdf.jpg1398طنین برند (هم نوایی) در دانشگاه خلیج فارس: تبیین نقش ارزش ویژه برندسیدیعقوب حسینی; مانی آرمان; نسترن ملاکی